State of Decay [Update 22(12) + DLC] (2013) PC
Год выпуска: 2013
Жанр: Indie, Action, 3D, 3rd Person, Survival horror
Разработчик / Издательство: Undead Labs / Microsoft Studios
Платформа: PC
Версия: 14.5.23.1528 - update 22(12)
Тип издания: Пиратка
Язык интерфейса: Русский (Официальный русский перевод), Английский
Таблэтка: Вшита (3DM SteamEmu)
Системные требования:
> ОС: Windows XP / 7 / 8
> Процессор: Intel Core i5 series or equivalent
> Оперативная память: 2 Gb
> Видеокарта: GeForce GT 240 / Radeon HD 4750 / Intel HD 4000
> Жёсткий диск: 2.5 Gb свободного места
> Звуковая карта: любая совместимая с DirectX9.0c
Описание State of Decay:
Апокалипсис грядет. Мир уже не будет таким, как прежде: на землю пришла мать всех зомби. Остались только вы и горстка храбрецов. Это экшен от третьего лица, события которого разворачиваются в открытом игровом мире с динамично меняющимся окружением. Чтобы выжить, вам надо сплотиться и начать строить новую жизнь. Разбейте лагерь и сделайте из него неприступную крепость. Добывайте пищу и оружие, совершая дерзкие набеги, спасайте других выживших и пользуйтесь преимуществами их уникальных талантов.
Описание State of Decay - Breakdown:
Вы выжили в State of Decay. Пора идти вперед и творить свою историю. Бесконечная кампания ждет героев. Каждый поворот сюжета зависит только от вас. Проявите себя перед лицом все более ужасного зомби-апокалипсиса и соревнуйтесь с выжившими со всего мира. Выполняйте спецзадания, открывая новых героев с особым оружием и навыками. Чем дальше, тем страшнее. Но выбор всегда за вами.
changelog
General Fixes
· Included code in preparation to launch Lifeline
· Localization bug fixes and updates.
· We now notify the player when they have recovered from faint events or close calls.
· Reduced survival rate to more accurately simulate the apocalypse.
· Allies are no longer afraid to shoot at armored zeds
· Fixed the German opening quote
· Cleaned up font issues
· Fixed a case where Blaze of Glory could be triggered without having the actual item needed to perform it, which led to cases of soft locks.
· Fixed icons of established outposts from the Base game being present on the map in Breakdown
· Fixed spurious stockpile exceeded messages after you are within limits
· Made XML fixes based on Community feedback.
· Hid the non-functional 'show gamercard' button on PC leaderboards
· Reduced the amount of food needed for the Food Preservation actions
· We now properly unlock heroes that require level 2 and above
Audio Fixes
· Fixed a bug that would cause the main menu music not to play
· Fixed the audio on the AK47 Custom
· Increased the number of map pings so they match the audio from the doll.
Weapon Fixes
· Made improvements to firearm interaction and aiming
· Fixed a bug where certain weapons were no longer triggering controller feedback.
Environment and Physics Fixes
· Select doors should now auto-close by default
· Made changes to exiting vehicles that prevent the player from being thrown out of the environment
· Fixed the case of zombies popping their heads up when you at shoot them.
· Made changes so that zombies no longer get stuck on fences
· Fix to help zombies not switch between different states standing at doors.
· Edited chain link fence material
· Fixed a case where the game would crash if a prop was not found
· Fixed instances where NPCs were getting caught in a loop to climb when the player that they were following was in a vehicle near the climb markup.
· Fixed zombies disappearing while running around
· Reworked it so invisible zombie deaths stop them from being reused
· Improved NPC pathing and interactions near and around chainlink fences
· Fixed the bug where NPCs were getting back up when they should be dead.
· The game should no longer disable a door that is closing or opening, and now waits for those to finish. This should fix doors being in the wrong visual state.
· Made improvements to climbing
· Fixed hovering zombies
· Reduced the strobe on muzzle flash
· Fix for feral kills sometimes succeeding in tear but missing the kill.
· Disabled pausing on the score screen. This fixes the issue where cut scenes were not pausing